دفتر کلاسی هوشمند فرین

دفتر کلاسی هوشمند فرین : دستیار شما در کلاس درس

دفتر کلاسی هوشمند فرین

دفتر کلاسی هوشمند فرین : دستیار شما در کلاس درس

دفتر کلاسی هوشمند فرین یک نرم افزار رایگان ساده و کارآمد جهت مدیریت نمرات و ارزشیابی دانش آموزان ، مناسب مقطع ابتدایی،متوسطه اول،متوسطه دوم

بایگانی

در این بخش به مبحث استفاده و راه اندازی اولیه نرم افزار دفتر کلاسی هوشمند فرین می پردازیم .

  • بررسی پیش نیاز ها :
دات نت فریم ورک

در این نرم افزار ضمن اینکه سعی شده است پیشنیاز ها به حداقل برسند، از نرم افزارهای پیش نیازی استفاده شده است که در اکثر رایانه ها نصب و در دسترس هستند، لذا در بیشتر مواقع نیاز به نصب نرم افزارهای پیش نیاز وجود نخواهد داشت .

  1. مجموعه نرم افزاری آفیس ( نرم افزار اکسس) یا در صورت عدم وجود، درایور های بانک اطاعاتی نرم افزار اکسس باید بر روی رایانه نصب باشد.
  2. دات نت فریم ورک 4 که از ویندوز 7 به بعد به صورت پیش فرض بر روی ویندوز نصب و فعال  است که در غیر این صورت می توانید آن را دریافت و نصب نمایید.
  • نحوه نصب و راه اندازی نرم افزار :


با توجه به طراحی نرم افزار به صورت پرتابل، نیاز به نصب آن نیست . نرم افزار را پس از دریافت از حالت فشرده خارج ساخته و آن را در یک پوشه دلخواه کپی کنید . این پوشه می تواند در فلش دیسک شما ایجاد شود تا بتوانید نرم افزار را در هر رایانه ای اجرا و از آن استفاده نمایید. 
در کنار فایل اجرایی نرم افزار یک فایل دیگر با نام Database وجود دارد که همان طور که از نامش پیداست، بانک اطلاعاتی نرم افزار بوده و همه اطلاعات و سوابق ثبت شده در آن نگه داری میشود. لذا لازم است همراه با فایل اجرایی نرم افزار جا به جا شود .

  • جهت اطمینان از سلامت داده ها و از بین نرفتن آنها، بصورت مرتب از این فایل در یک مسیر امن از رایانه خود پشتیبان تهیه نمایید . 


در صورت تمایل می توانید نرم افزار را در یک پوشه امن کپی کرده و shortcut آیکن اصلی برنامه را به desktop منتقل کنید.

در صورت رعایت موارد فوق و نصب پیش نیاز ها در رایانه، پس از اجرای نرم افزار با صفحه ای شبیه به صفحه زیر روبرو خواهید شد .

 

صفحه ورود به نرم افزار دفتر کلاسی هوشمند

 

 

 

 

در منوی کشویی اول نام کلاسها قابل مشاهده هستند که البته هنگام شروع به کار نام هیچ کلاسی در این لیست وجود نخواهد داشت و خودتان باید اقدام به ثبت اطلاعات اولیه و کلاس ها نمایید.

  • نرم افزار بصورت پیش فرض بدون رمز است، یعنی برای ورود به نرم افزار در حالت پیش فرض نیاز به وارد کردن رمز نیست و با کلیک بر روی دکمه ورود می توانید به نرم افزار وارد شوید. 

در صورت عدم رخداد خطا یا وجود مشکل، پس از ورود به نرم افزار، صفحه داشبورد که در تصویر پایین قابل مشاهده است نمایان خواهد شد .

صفحه اصلی نرم افزار دفتر کلاسی هوشمند
در صورت مشاهده این صفحه ، شما بخش راه اندازی نرم افزار را به خوبی پشت سر گذاشته اید .

 

نظرات  (۱)

اگه میشه برنامه رو‌برای دانلود بزارید چون من چندتای دیگه دانلود کردم خیلی راضی نبودم با توجه به توضیحاتتون فک میکنم این برنامه برام خوب باشه .  
ممنون میشم سریع تر بزارین . 🙏🙏🙏🙏
پاسخ:
باسلام و تشکر از لطف شما، برنامه در حال آزمایش و تست نهایی بوده و به زودی جهت استفاده و دانلود قرار خواهد گرفت .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی