دفتر کلاسی هوشمند فرین

دفتر کلاسی هوشمند فرین : دستیار شما در کلاس درس

دفتر کلاسی هوشمند فرین

دفتر کلاسی هوشمند فرین : دستیار شما در کلاس درس

دفتر کلاسی هوشمند فرین یک نرم افزار رایگان ساده و کارآمد جهت مدیریت نمرات و ارزشیابی دانش آموزان ، مناسب مقطع ابتدایی،متوسطه اول،متوسطه دوم

بایگانی

در این قسمت به بررسی و آموزش یکی از مهمترین بخشهای ثبت اطلاعات پایه می پردازیم . در پست قبل  به بررسی بخش های "ثبت و مدیریت دروس"،" ثبت و مدیریت مدارس" و "ثبت و مدیریت دانش آموزان" پرداختیم . پس از ثبت این موارد وارد قسمت "ثبت و مدیریت کلاسها" شوید .

ثبت و مدیریت کلاسها

 

در این قسمت ، ابتدا برای هر کلاسی یک نام مستعار انتخاب کنید . نام های مستعار هنگام ورود به نرم افزار نمایش داده می شوند و ملاک شناسایی کلاسها برای شما خواهند بود ، لذا سعی کنید از نام های کوتاه و واضح استفاده کنید. امکان درج نام های تکراری وجود ندارد.

پس از انتخاب نام درس،نام مدرسه،شعبه کلاس و پایه کلاس را ثبت نمایید.

در این قسمت می توانید به تعداد دلخواه اقدام به ثبت کلاس نمایید.

در ادامه به بررسی دو بخش مهم دیگر می پردازیم . ثبت نام دانش آموزان در کلاس و مدیریت جلسات کلاسها

پس از ثبت کلاسها، برای هر کلاس علاوه بر امکان ویرایش و حذف دو ویژگی مهم دیگر نیز وجود دارد . همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، برای هر کلاس، دو ویژگی ( دکمه ) دیگر با عناوین دانش آموزان و جلسات وجود دارد.

نکته : در صورتی که برای دانش آموزان یک کلاس نمره و اطلاعات مرتبط ثبت شده باشد، امکان حذف آن کلاس وجود نخواهد داشت.لذا در صورت نیاز به حذف یک کلاس ابتدا اطلاعات مرتبط با آن کلاس را حذف نمایید.

  • دانش آموزان :

با کلیک بر روی این دکمه دانش آموزان مورد نظر را به هر کلاس اختصاص خواهیم داد.

ثبت دانش آموزان

این فرم از دو بخش تشکیل شده است . بخش اول لیست کلیه دانش آموزان ثبت شده و بخش دوم لیست دانش آموزان ثبت نام شده در کلاس انتخاب شده را نمایش می دهد .

نکته : پس از ثبت نام هر دانش آموز در کلاس، نام دانش آموز از لیست اول حذف خواهد شد .

 

  • جلسات :

با ورود به این بخش، برای هر کلاس کلیه جلساتی که تشکیل خواهد شد را ثبت نمایید. برای هر کلاس می توانید تاریخ کلاس و همچنین برنامه آن جلسه را ثبت نمایید.

نکته : نیازی به ثبت همه جلسات به صورت یکجا نیست . در صفحه اصلی نرم افزار میان‌برهایی جهت ثبت و مدیریت جلسات تعبیه شده است .

 

ثبت جلسه جدید

 

کلمات کلیدی : دفتر کلاسی فرین دفتر نمره فرین دفتر هوشمند توصیفی دفتر هوشمند توصیفی دفتر کلاسی ابتدایی دفتر هوشمند ابتدایی دفتر کلاسی هوشمند فرین

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی